X
خرید تبلیغات
ابرادز
اهمیت رنگ در طراحی لوگو

خبری

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

خبری

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

خبری

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

خبری

هارمونی رنگ در طراحی لوگو,طراحی لوگو
خوش آمدید
تبلیغات
اخبار:
برچسب ها :

هارمونی رنگ در طراحی لوگو

,

طراحی لوگو

,
اهمیت رنگ در طراحی لوگو

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

انتخاب رنگ در طراحی لوگو دارای اهمیت بسیار بالایی است.چون رنگ ها به صورت مستقیم روی مخاطبان تاثیرات مثبت و منفی میگذارند.از آنجا که هر رنگ معانی و ارتباطات مختلفی در پشت خود دارد می تواند اثرات احساسی و روانشناسی روی مخاطبان بگذارد.میتواند آن ها را به خواندن مطالب سایت شما تشویق کند.

برای انتقال اهداف خود بر اساس روحیه مشتری می توانید از ترکیب رنگ ها برای جذاب تر کردن موضوع استفاده کنید.رنگ ها عمیقا در احساسات ریشه دارند. رنگ های مختلف دارای طول موج های مختلف هستند و اثرات قابل اندازه گیری بر خلق و خوی ما دارند.هنگامی که به شناسایی نام تجاری شما می آید، لوگوی شما احتمالا اولین چیزی است که مشتریان شما به آن فکر می کنند.

البته تحقیقات نشان می دهد که طراحی لوگوی شما و مخصوصا رنگ آن، بیشتر در مورد نظرات مشتریان تاثیر می گذارد.

عصب شناس Bevil Conway ، که تحقیقات اخیر خود را تقریبا به طور کامل بر روی ماشین آلات عصبی پشت رنگ متمرکز شده است، معتقد است که علم پردازش رنگ بسیار قدرتمند است و به طور کامل استفاده نشده است.او می گوید "دانستن اینکه انسان ها ممکن است برای برخی از رنگ ها سخت گیر باشند، می تواند دروازه ای برای درک خواص عصبی عاطفی باشد".

پیامدهای اثر رنگ بر احساسات افراد بسیار فراگیر است و درک ارتباطات مشتریان خود با برخی رنگها میتواند اثربخشی روشهای تبلیغاتی شرکت شما را افزایش دهد.

بر طبق تحقیقات انجام شده توسط WebPageFX شرکت طراحی وب و بازاریابی، افرادی که قصد نادیده گرفتن درباره یک محصول را در کمتر از 90 ثانیه از مشاهده می گذارند، مردم این اطلاعات را تنها بر اساس رنگ ارزیابی می کنند. در واقع، تقریبا 85 درصد از مصرف کنندگان رنگ را به عنوان دلیل اصلی خرید یک محصول خاص می دانند و 80 درصد از مردم معتقدند رنگ سبب افزایش نام تجاری می شود.

نام تجاری شما چیست؟

هیچ کس بهتر از شما نقاط قوت و اهداف کسب و کارتان را نمی داند. قبل از برداشتن طرح رنگی لوگو خود، در مورد پیامی که بیشتر به دنبال کسب و کارتان هستید، فکر کنید. ابتدا به شخصیت برند خود نگاه کنید. چه فاکتورهایی میخواهید برجسته کنید؟ سرعت، نوآوری جسورانه، کارآیی، موفقیت و ....

شناسایی ویژگی های شخصیت اصلی با نام تجاری برندتان، در پیدا کردن رنگ های موفق برای لوگوشرکت شما ضروری است.

کدام رنگ لوگو چه معنی می دهد؟

قرمز
علامت جهانی هیجان، شور و انرژی.

نارنجی
شاداب کننده

زرد
زرد احساس خوشبختی می کند و نام تجاری شما یک انرژی ارزان و پر انرژی را به ارمغان می آورد.

سبز
سبز با ویژگی های شخصیتی بسیاری ارتباط ندارد، اما دارای انجمن های فرهنگی قوی است.

آبی
پادشاه کلاسیک رنگ، آبی بیش از نیمی از آرم ها را نشان می دهد. همانطور که نماد اعتماد و بلوغ است، آبی اطمینانی حاصل خواهد کرد که شما جدی هستید.

رنگ بنفش
لوکس و دارای اعتماد به نفس

رنگ صورتی
ظاهر مدرن، جوان، لوکس

رنگ قهوه ای
ناهموار، مردانه و جدی است. براون بسیار کم استفاده شده است، بنابراین شما از رقابت جدا خواهید شد.

سیاه
مدرن و زیبا

سفید
جوان و مقرون به صرفه است، اما می تواند برای تقریبا هر نام تجاری کار کند. به عنوان یک رنگ خنثی، سفید را به عنوان یک رنگ ثانویه در نظر بگیرید.

خاکستری
کاملا تاریک نیست، کاملا نور نیست. کلاسیک و جدی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو به صفحه مائده دیزاین مراجعه کنید!


نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
1

نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
کد امنیتی :
نظر بصورت خصوصی ارسال شود
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *
تبادل لینک هوشمند
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
درباره ی سایت